Muggen, muggen, muggen en warm - Reisverslag uit Lenno, Italië van Cees Wezel - WaarBenJij.nu Muggen, muggen, muggen en warm - Reisverslag uit Lenno, Italië van Cees Wezel - WaarBenJij.nu

Muggen, muggen, muggen en warm

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

27 Augustus 2015 | Italië, Lenno

Hoi allemaal, we hebben het naar ons zin hier in Lenno, het weer is geweldig het is warm maar het stikt hier van de muggen, de benen van Jose zijn favoriet zeker 50 muggenbeten op beide benen. En het jeukt als de ziekte. Gisteravond hebben we gegeten bij kennissen en vandaag zijn we ma ma Tap naar de bar geweest om daar oude bekende te ontmoeten. Vanmiddag gaan we de bergen in naar Carlo met de cabrio. Kortom genieten de haren wapperen in de wind en het is een feest. Vanavond gaan we Pizza eten en dan de dag rustig laten uit klinken. Morgen een relax dag aan het zwembad ,tot zover van een warm en zonnig Italië.

• 27 Augustus 2015 - 17:24

JW En Yvon:

Hoi hoi,

Tip voor de muggebulten...... gebruikt theezakje er overheen wrijven.......tip van een client van me.
    Het proberen waard en als het helpt.....top!!
    Fijn dat jullie je zo goed vermaken en kunnen genieten van het mooie weer.
    Wij lopen "heerlijk" te wandelen met Spyke in de regen.
    Vandaag weinig anders aangetroffen dan waterdruppels.

Geniet nog lekker ff,

Liefs uit Apeldoorn

• 28 Augustus 2015 - 09:12

Anjo Hendriks:

hallo allemaal

Geniet van het mooie weer hier is het momenteel [ut].
    groetjes aan de mensen die ons nog kennen.
    geniet van de komende dagen ,ik ga naar de Hartenberg voor het trucker feest .
    groeten uit Ede.

• 28 Augustus 2015 - 15:26

Ingrid:

Hoi Italië-gangers,

Jullie vermaken je prima zo te lezen en hebben deze keer het mooiste weer van de wereld. Genieten zeker van de cabrio? Leuk dat jullie oude bekenden bezoeken, dat zullen er wel veel zijn want jullie hebben in Lenno nogal wat voetstappen liggen.
    Wel een drama dat er zoveel muggen zijn en helemaal dat ze José zo lekker vinden. Hoop dat ze het kan uithouden met de jeuk!!
    Nou luitjes geniet nog heel veel van de pizza's en lekkere lambrusco de komende dagen en een fijne rustdag aan het zwembad.

Groetjes van Ing