Naar de markt in Porlezza of toch niet? - Reisverslag uit Lenno, Italië van Cees Wezel - WaarBenJij.nu Naar de markt in Porlezza of toch niet? - Reisverslag uit Lenno, Italië van Cees Wezel - WaarBenJij.nu

Naar de markt in Porlezza of toch niet?

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

29 Augustus 2015 | Italië, Lenno

Hallo allemaal, vandaag is het zaterdag en we hebben we weer een mooie dag gehad, 33 graden en de zon doet zijn best. Deze week zoals gezegd ook in de bergen geweest met de auto, De wegen smal waarbij de spiegels ingeklapt moesten worden maar we zijn er gekomen. Na een hartelijk ontvangst door Rina en Carlo en de hond heb ik op mijn auto nu 6 krassen zitten van scherpe honden nagels op beide deuren. Altijd leuk als je weet dat ik zuinig ben op mijn auto. De volgorden is dat ik nooit mijn vrouw, mijn auto en mijn vulpen uitleen dan begrijpen jullie wel dat ik niet zo blij ben. anyway we hebben het goed naar ons zin. Eergisteren heb ik de reis van Henk van der Gaag moeten annuleren omdat de reisgezel van hem niet mag reizen van de specialist. En dat is goed baalen, Henk heeft ook een traantje weg moeten pinken. Vandaag zijn we naar Porlezza geweest voor de markt maar die was er niet ivm een rally. Maandag nieuwe ronden nieuwe kansen. Maandag gaan we ook saté en nasi eten bij Nathalina en Luca, Jose mag hun keuken gebruiken . Moren eerst naar de bar met moeder Tap om met vrienden een wijntje te drinken. Tot zover en tot een volgende keer, groetjes van ons van uit een warm Italië waar de muggen nog steeds hun best doen om ons lek te prikken.

Cees

• 29 Augustus 2015 - 22:05

Ingrid:

Hoi Cees, José en Ger,

Fijn te lezen dat jullie het mooiste weer van de wereld hebben en dat jullie volop genieten.
    Leuk om alle bekende weer te ontmoeten, zeker voor Ger die zal wel de tijd van haar leven hebben.
    Ga vooral zo door op smalle paadjes, opgewonden honden enz. dat is heel fijn voor de cabrio. Maar wel zonde van al de beschadigingen, er is dus weer werk aan de winkel voor Henk Tap.

Wat een drama dat de Amerika reis geannuleerd is, zo zielig voor Henk. Ik kan me voorstellen dat hij van slag is hij wilde zo graag naar zijn eigen pand. Lekker aan het zwembad liggen en heel veel Amerikaans eten. Echt heel sneu.

In ieder geval hebben jullie een geweldige tijd en geniet maandag van de nasi met saté.

Groetjes van Ing

• 30 Augustus 2015 - 08:54

Anjo Hendriks:

hallo allemaal

Fijn dat het weer zo lekker is,hier is het koud en nat .
    Cees wat zonde van je auto.hopelijk kan het op een goede manier gemaakt worden .
    Verder natuurlijk drama voor Henk.
    veel plezier nog .

groeten van Johan en Anjo

• 30 Augustus 2015 - 11:08

JW En Yvonne:

Fijn dat jullie goed weer hebben.
    Hier ook genoten van een warme zomeravond.
    Jammer van de auto en het bericht dat Henk niet mag gaan naar zijn "Stulpje".
    Toch iets om naar uit te kijken en dan niet mogen....sneu.
    Jullie gooien vast de pet nog een keer tegen de zolder en dus zeggen wij.....
    "Geniet nog lekker verder"

• 30 Augustus 2015 - 16:55

Bep & Fred:

Hallo allemaal,

Nu jullie boffen wel met het mooie
    weer!!! Hier wordt het volgende week
    kouder. Dus geniet er maar veel van.

Jammer en sneu voor Henk! Dat de
    vakantie niet doorgaat van hem. We
    hoorden van Ger, dat hij zo graag naar
    toe wilde.
    Verder fijne zondag!