Laatste dag in Lenno inclusief het galgenmaal - Reisverslag uit Lenno, Italië van Cees Wezel - WaarBenJij.nu Laatste dag in Lenno inclusief het galgenmaal - Reisverslag uit Lenno, Italië van Cees Wezel - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Lenno inclusief het galgenmaal

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

04 September 2015 | Italië, Lenno

Vrijdag 4 september, het is onze laatste dag in Lenno en het weer valt niet tegen, Jose en ik hebben vandaag nog wat uren aan het zwembad gelegen en de zon heeft zijn best gedaan. Nu zijn we aan ons galgenmaal bezig, Pizza en schnitzel. Sinds gisteren hebben we bij veel vrienden afscheid genomen. Voor ma Tap best wel emotioneel omdat het waarschijnlijk de laatste keer is dat ze in Lenno is geweest. Vanavond nog 2 kennissen te gaan en dan morgenochtend rond 09.30 uur het vertrek naar Nauders via de binnenweg. Het is maar 200 km en TomTom geeft aan dat we er 4 uur over gaan doen. Als we aankomen ga ik weer mailen, vanaf het terras groetjes van ons drieën en tot morgen.

• 04 September 2015 - 19:25

Ingrid:

Hoi allemaal,

Jammer hè dat Lenno er weer op zit. Hoop dat jullie er een geweldige tijd hebben gehad en ik begrijp dat het voor Ger emotioneel is om afscheid te nemen.
    Maar er komen nog een paar hele leuke dagen aan in Nauders. Voor morgen een goede reis en ik hoor gauw weer van jullie.

Groetjes van Ing