Aan alles komt een einde, het laatste verslag - Reisverslag uit Lenno, Italië van Cees Wezel - WaarBenJij.nu Aan alles komt een einde, het laatste verslag - Reisverslag uit Lenno, Italië van Cees Wezel - WaarBenJij.nu

Aan alles komt een einde, het laatste verslag

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

06 September 2015 | Italië, Lenno

Zondag 6 september, gisteren zijn we vanuit Italië binnendoor gereden naar Nauders. Een mooie reis over de Maloja pas met veel haarspeldbochten en het was er koud. de temperatuur daalde naar 5 a 6 graden. Toch even een ander verhaal dan de afgelopen 14 dagen. Afscheid in Italië was voor ma Tap toch wel lastig en emotioneel maar ook voor de Italiaanse vrienden viel het niet mee. Gisteren hadden José en ik onze trouwdag (29 jaar) iedereen die heeft gebeld, ge-smst of ge-appt dank voor jullie interesse. Zaterdag middag nadat we de Renault gedeeltelijk hebben uitgepakt naar Samnaun om te tanken, de Renault had dorst en bij het tanken werd ik heel vrolijk. 1 liter Euro 95 loodvrij voor € 0,96 per liter. Wie fopt wie in Nederland, ook maar direct even mijn lijfdrank gekocht en een flesje aftershave. Daarna zijn José en ik in het hotel naar de sauna gegaan en hebben even heerlijk Gerelaxt met de hoofdletter G. Na deze sessie lekker gegeten en nog wat gedronken in de hotel lobby. Rond 23.00 uur naar de kamer en zijn we gaan slapen.
Vandaag hebben we het rustig aan gedaan, en beetje gewandeld nog even naar Samnaun geweest José had ook nog een lekker luchtje nodig en toen we rond 14.00 uur terug kwamen hebben we tv gekeken. Rond 15.00 uur voor het laatst de sauna in en vanavond weer prettig gegeten. We gaan zo meteen slapen en proberen morgenvroeg rond 08.30 uur te vertrekken richting Nederland. De afstand is ca. 840 km. De Renault is nog steeds afgeladen en het wordt passen en meten om alles mee te krijgen maar ik ga er vanuit dat ik niets hoef achter te laten in Nauders. Lieve volgers dit was het en hier eindigt het dagboek verslag van Lenno 2015. Als we in Neede zijn aangekomen gaan we pa en ma Van Wezel bellen. Groetjes vanuit een fris (nu 8 graden) Nauders.

Cees

  • 07 September 2015 - 11:43

    Anjo Hendriks:

    hallo allemaal

    Weer veilig in Nederland aan ge komen.nog gefeliciteerd met jullie 29 jarig huwlijk.
    Ik heb niet meer kunnen reageren vorige week zat ik op de Hartenberg ,het was weer trucker dag ,en daar heb ik geen internet .leuk gecampeert met Marcel ,Mari en Mike .Johan wil niet meer.verder gb.

    groeten van Johan en Anjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cees

Actief sinds 17 Aug. 2015
Verslag gelezen: 957
Totaal aantal bezoekers 2954

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: